úterý 8. června 2021

Humitics kosmetika refenze

👋Jak víte nedavno jsem vyhrala viz předchozí článek. Zde jsou fotky z vyhry a též recenze. Produkty jsou poměrně dražší ale zas si zaplatíte za kvalitu a chráníte zvířátka více o firmě a kde objednat zde.

Na jejich strance je i navod na použití a složení.

🎬Dle mého vyzkoušení💆‍♀️ jsem úplně nadšená a doporučuji mám👱‍♀️ problematickou pleť a jen tak mi něco nesedne a tohle je bomba 💣 mít více peněz určitě kupuji pravidelně ale částky jsou moc velké. 🙈

Velice pěkně a pečlivě zabalené 📦

3 komentáře:

  1. To vypadá opravdu dobře. :) Popravdě, já poslední dobou strašně zapomínám pečovat o svou pleť. Naštěstí je stále v pořádku, ale měla bych zase začít. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že za kvalitní kosmetiku je potřeba si opravdu připlatit :/ věřím, že ne každý si může dovolit dávat tolik peněz... já používám také levnější značky... ale je paráda, že sis tuhle značku mohla vyzkoušet a vyhrála si tak super balíček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ufff, s pletí mám problém už dlouho a vůbec nic mi nepomáhá, to jsem přitom zkoušela i daleko dražší značky, takže uvažuji o koupi, nezbývá mi nic asi jiného než zkoušet a zkoušet... :D

    Anna | Bílé plátno



    https://web.microsoftstream.com/video/bc839fb6-2190-451f-86c1-196781c7ff72?list=user&userId=32642ea0-9e84-45ab-9e65-eba176d0ae85

    OdpovědětVymazat