úterý 22. června 2021

První náušničky

A je to tu dne 8.4.2021 jsme byli u paní doktorky na nastřelení náušniček. Dost jsem přemýšlela zda nastřelit či píchnout a konzultovala jsem to s paní doktorkou a každá varianta má své pro a proti.

Nakonec jsem dala bezbolestný ( bez krve) přístup. Já jsem stará škola a měla jsem náušnice píchlé už v šestinedělí. Bohužel v této době se mohou náušnic dávat až po 2 povinném očkování hexou což vychází na ukončený 4 měsíc :( 

Naštěstí malou zatím uši nezajímají a zvolila jsme variantu takovou aby byli praktické a veselé.
U paní doktorky bylo na výběr cca 8 druhů, kdy každá náušnička stála jinou částku i s aplikací zvolila jsem zlatou střední cestu a vyšlo nás to na 700kč (chirurgická ocel).

Malá si pobrečela ale žádná krev ani otok ouška má v pořádku a jen vždy večer potíráme lihem po dobu týdne. Po měsíci můžeme vyměnit za jiné.

Mám po sobě, které Elenka bude mít od prababičky, která již není s námi. Jsou povislé takže až bude větší a bude mít z toho rozum.

JAK SE VÁM LÍBÍ???

pohodová náladička před doktorkou ☺

A máme je ♥

Ten samí den po aplikaci

Dva dny po a jsme furt vysmátý ♥

1 komentář:

  1. Jsou krásné, moc Elence sluší :) je nádherná <3
    My jsme měly se ségrou každá jinou barvu. Já červené, Hanča modré, aby nás rozeznaly :D (jsme jednovaječná dvojčata)
    Leník

    OdpovědětVymazat