úterý 27. července 2021

Magnetické řasy s linkou

Dnes mi konečně přišel balíček na který jsem čekala. Plno stránek nabízelo a za různé ceny. Já si vybrala ten nejvýhodnější nechtěla jsem za to vyplaznout 1000 a víc. 
Nakonec tento set me stal 300kč i s dopravou. 
Dle videa a návodu to není tak rychlé musíte si s tím pohrat a ještě jsem rasy zkracovala aby mi padli.
Takto vypada balení 
V sadě 3 páry, kleštičky a černé linky na oči.
fotka po aplikaci prvnich řas zbyle jsem zatim nezkoušela potr dopíšu zda vydrží celý den 😉 docela trva než si clovek zvykne. 

Doporučuji si nanest obyc linky a pak dotřít magnetickými aby jste toho tolik nesdelali.
ZA MĚ SPOKOJENOST TESTOVALA JSEM JE NA OSLAVU, KDY NEBYLO MOC HEZKÉ A PARÁDA NAVÍC DOMA CHVALILI.

4 komentáře:

  1. Velmi dobrá cena. Někdy mě až fascinuje, jaké ceny za řasy chtějí. A vypadají opravdu dobře, sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, snad s nimi budeš spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti sluší :) jsi šikovná, já bych to nedokázala :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, vypadají na tobě dobře. Jen na mě by asi byly moc výrazné. Párkrát jsem řasy měla, ale mamka mi pochválila jen ty hodně přirozené. :D Pak se mi zničily a od té doby jsem na podobné nenarazila. :D

    OdpovědětVymazat