úterý 7. září 2021

Šla jsem na permanentní obočí

Konečně jsem se rozhoupala a našla jsem si dle recenzí kosmetičku, která dělá obočí i řasy a nově od září i rty.
Obočí jsem si nadělila k narozeninám. S paní jsem se sešla, abych si nechala poradit co a jak. Pro můj tip pokožky byl vhodný microblading. Nebylo to bolestné jen nepříjemné jako normální tetování ♥
Zákrok trval 1,5h. Jdu na korekci v srpnu. Může se stat že vám někde kus zmizí je to jako u tetování. 

Dostala jsem dlouhatánský sloh o pečování obočí ohledně hojení.

Zde máte výsledek před a po.

Doporučuji studio Karin ve Mšeně, zatím pouze na FB.

Fotka po zahojení obočí

Po této kladné zkušenosti jdu v září na další zkrášlení ♥

3 komentáře:

  1. Já na tyto obočí nejsem, přijdou mi až moc umělé. Ty máš dobrou barvu, není tak křiklavá a celkově vypadá dobře, to co vídám u nás ve městě je šílené. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  2. Já nad tím chvíli uvažovala, ale pak jsem si řekla, že asi zůstanu u toho malování obočí. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, musím říct že je to super změna! :) Já mám teda svoje dost husté a tmavé, tak by mě to ani nenapadlo, ale rozhodně je to asi lepší, než to každý den malovat :) Jsem zvědavá, co to bude příště :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat