středa 3. listopadu 2021

Strašidelná stezka 6, 30.10.2021

S Elenkou a kamarádkou jsme se zúčastnili strašidelné stezky. Samozřejmě jen tak lehce, aby malá neměla ujmu.

Nečekala jsem kolik bude lidí. My to měli spíš jako procházku cca 7km jsme nachodili.

Stezka se nacházela v Galerii na konci světa což je kousek od zámku Veltrusy odkaz 

Bylo zajištěno občerstvení dále akce pro děti když se čekala fronta aby se nenudili. 

Po dokončení stezky dostali drobnost. Některých kostýmu jsem se bála i jááá :D

více fotek od pořadatelů zde

6.11.2021 je další akce u nás na vsi tak jsem zvědavá též jdeme :)


CO JSTE DĚLALI VY 30.10. SOBOTU ??






2 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, mateřství ti úplně svědčí a vypadáš úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to vypadá hodně zajímavě! Já jsem byla u koníků a na procházce s pejsky :) tento víkend jsem bohužel nikde nebyla, marodila jsem, ale naštěstí už jsem ok :) moc vám to holky sluší!

    OdpovědětVymazat