neděle 16. července 2023

Červnove kousky

Nejraději procházím sekače ale ty lepší. Par jich mám vytipovaných, kam ráda chodím. Nemám moc času, tak využívám když můžu. Snad někomu dám tip.

Převážně letní kousky šaty a plavky pro Elču. Jediné zrcadlo na focení v dětském  pokoji, proto ty hračky. Mam plno kousků na představení.
Aby to Elence nebylo líto jedny plavky na dovču 90 kč

Zajímavý střih i barva, vhodne s páskem. Cena 175 kč
Původně jsem myslela, že to jsou šaty ale nakonec overal. Ani jsem ho nechtěla zkusit ale nakonec jsem moc ráda.

Pěkný vystřih, na stranách kapsy velmi elastický 146 kč
Moc hezka barvička a zajimavy střih. 195kč
Neonové šaty nemohla jsem odolat. Sice trošku vic umělé ale super 150 kč
Tyto jediné jsou z HM kramku Letňany. Potřebovala jsem na svatbu. Cena teda dražší 700 kč ale krásně sedí.

3 komentáře: