čtvrtek 6. srpna 2020

Svatební den + fotky

Minulý rok dne 14.6.2020 jsem měla svatbu. Již jsme spolu s manželem už dlouho a po tříleté zkoušce společného bydlení jsme se rozhodli, že do toho praštíme 👰

Je pravda že jsme si byteček předělali dost dlouho, aby odpovídal tomu o čem jsme snili 👌 po 1,5 ročním předělání konečně máme svoje hnízdečko. Poté jsme si spolu pořídili mazlíčka Miu (perskou kočku lepší rodokmen než my 😆) Samozřejmě mě má nejraději pač ji rozmazluji ♥
Ale abych pořád nepřeskakovala, kdyžtak dodám další články ohledně bytu, rozlučky se svobodou a mazlíčků.

Vše jsme plánovali dost dopředu takže nám nic nechybělo. Miluji modrou takže barva byla jasná doplňky motýlci a květiny hortenzie ♥

Obřad se konal v Roudnici v zámecké zahradě okolo oběda (samozřejmě byly ty horka 👎) 
Po obřadu se samozřejmě dělalo plno fotek v zámecké zahradě. Poté jsme se přesunuli na nádvoří, kde se dělala velká společná fotka i s přípitkem. Samozřejmě máme si svatební video ♥
Dále se jelo na svatební hostinu + pozdní party. Svatebčané od nás dostali darem sůl do koupele domácí a sušenku s přáním. Program byl klasika rozbitý talíř, dále tahání panáků. Já si vytáhla vodku, takže prý budu pořád slavit a manžel uklízet (voda) 😄

Poté měl ženich připraven video s poděkováním všem. Pak máte tu klasiku jako oběd, házení kytice, krájení dortu, předání dárku rodičům a svědkům, manželský kvíz.
Potom jsme odjeli se fotit a pak byla tombola, fotokoutek, rozbalování dárků a čtení přáníček.

V průběhu toho všeho byl raut. Později k večeru byla muzika manžel mi zpíval naši oblíbenou píseň (překvapení) od Pokáče "mám doma kočku" a poté  svatební tanec a pak pouštění balónků s přáním. 

Když byla tma každý dostal prskavku mi byli uprostřed kruhu a tančili jsme.

♥Pro nás to byl 2 nejlepší den v životě. První bude malá Elenka ♥
Svatebí dort
Snubní prsteny jako květiny jsme zvolili hortenzie♥

16 komentářů:

  1. Páni, miluji číst takové svatební články a dýchat tu radostnou atmosféru plnou lásky! :) Moc přeji, ať vám to stále drží a kočička ani holčička nezlobí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná svatba. :) Ta modrá je s bílou krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Hlavně, že to bylo podle vašich představ, vše se vydařilo, užili jste si to a máte hezkou vzpomínku a hezký krok do společného života. I když jste spolu už delší dobu. Tak ať vám to nadále tak klape a jste spokojení.

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá sice není moje úplně nejoblíbenější barva, ale vypadá to úžasně! Ty šaty a ten dort... Super fotky :) A máš taky moc roztomilou kočičku, i když na té fotce mi připadá, že se tváří naštvaně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to na svatbě slušelo, šaty sis vybrala dokonale :) účes i líčení krásné. Musel to být úžasný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Mala si naozaj krásne šaty a aj svadobná hostina vyzerá nádherne. :) Mňa to čaká budúci rok. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si říkala, že mi odněkud přijde povědomá - četla jsem Tvůj starý blog na blog.cz. No těším se na další články! A moc blahopřeju k maličké ♥ Určitě si mě můžeš přidat, Tvůj starý blog jsem četla ráda :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. velice děkuji za komentáře moc mě potěšili :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky a nádherné šaty. :)
    A ta kočka je úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já miluji svatby! Naprosto boží fotky a ta modro bílá, wow! Strašně moc ti to sluší a naprosto krásně se tento článek četl, tím, jak je to veselé! Gratuluji k těhotenství i ke svatbě! Celkově vaši společné lásce, nechť vás doprovází po zbytek života! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbilo, jak nádhernou jste měli dekoraci - nádherné barvy! Fotky jsou moc krásné, sluší vám to všem, ať se vám daří a jste hlavně šťastní a zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jee, měli jste nádhernou svatbu. :))) Hortenzie jsou prý podle znamení zvěrokruhu mé květiny. Nechala jsem si je vytetovat, ale růžovo-fialové, protože modrou moc ráda nemám. :))
    Ale moc se těším, až budu mít také jednou takovou hezkou svatbu. :)) Nebo aspoň toho chlapa. :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Romčo, měli jste krásno svatbu. Loni, o týden dříve než vy, se vdávala naše dcera. :o) Ale miminko se stále nedaří, tak snad se jednou dočkáme. Gratuluji k prvnímu výročí. D.

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera! Hodně štěstí přeji!
    Máte krásnou kočičku na mazlení. 😊

    OdpovědětVymazat