středa 12. srpna 2020

Výbavička pro Elenku ♥

 V předchozím článku v novinkách jste se dozvěděli o naší Elence. Dnes bych vám všem ráda ukázala naší zakoupenou výbavičku. Postupně se nakupuje ale je mi jasné, že určitě něco zapomeneme ☺

Termín máme v prosinci, ale jsem člověk co má rád vše připravené. Za 14 dnů se začne nakupovat materiál na pokojíček. Budeme zateplovat  a malovat a dokupovat nábytek a pak samozřejmě doplňky aby byl pokoj plně připraven na příchod Elenky z porodnice.

Samozřejmě až bude pokojíček hotov můžete se těšit na článek 👍

Jako první věc při zjištění pohlaví jsme kupovala knížku na důležité momenty. 

Při oslavě mých narozenin v červnu jsem dostala plno užitečných dárků. (Brita, těhotenské šaty, vitamíny, dudlíky, chůvičku od milovaného muže je boží ♥

 Dále jsme pokračovali kočárkem. Růžový troj vybavení (korba, sporťák, vajíčko) ta růžová není taková jako na fotce.


Koncem října budem kupovat drogerii, plenky a věci do porodnice.

Postýlka je již objednaná a přebalovací pult se bude ještě poupravovat ☺

Zde mám obsazenost šuplíků od velikostí 50-68 postupně při odrůstání se budou kupovat další velikosti.




Hračky, dudlíky, pleny, a zavinovačka není moc vidět.

Zde máme pár fotek co jsem pořídila včera do šatníku ♥












Též máme vaničku pač naše vana je na mimčo moc hluboka "moje záda" ☺ Houpátko i hraje ♥ a na zeď postavičky k přebalováku.

 

 

 


13 komentářů:

  1. Jee, to jsou moc krásné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné "povinnosti" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, jak už jste připravený a vybavený. My to měli kvapem. Předělávali jsme bydlení a když byla hotová jakžtakž poslední místnost, dcera se předčasně narodila. Ani nevím, co jsme měli, plenky apod. urcitě ne. A třeba poslední kapitolu k porodu jsem si přečíst nestihla :) Ale to nic nemění na naší lásce. Hezké těšení se a ať je vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  4. Sice pozdě, ale přece - moc gratuluji k miminku :)! Kdy přesně máš termín? Já jsem se narodila 20.12. :D
    Máš vybrané krásné věci :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, výbavička je krásná :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Supr výbavička. :) A jak to jde v tom horku? 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to horko nám moc dobře nedělá ale bazán, stín a ledové kafe to jistí ♥

      Vymazat
  7. Moc krásná výbavička. Bude hodně rozkošná s těmi oblečky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty dětské věci jsou tak roztomilé! ♥ Malá bude úplná princeznička :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat