sobota 15. srpna 2020

Jak to všechno začalo?

 Tímto článkem bych vám ráda povyprávěla příběh ohledně zjištění těhotenství až po prozrazení manželovi. Dalším článku se dozvíte jak jsme to řekli rodině a přátelům ♥

Tím že miminko bylo plánované jste se již dozvěděli v předchozím článku. Nelze si to naplánovat měsíc což je škoda tělo si dělá co chce samo 😆 

Po půl roce a nic již jsme byli zoufalý co se děje a zda nepatříme do kategorie, kdy si nesedneme a přirozeně to nepůjde. Po roce to s vámi až řeší lékař a posílá vás na různé testy. Sám mi řekl, že většinou to je psychikou. Též mi doporučil vitamíny jako kyselinu listovou a pregnafolin 800.

Po té co nastali jiné starosti ohledně toho co pohltilo celý svět s nemocí a všeho se najednou povedlo 👍

Musím říct že jsem byla mile překvapená, že člověk na to nemyslí a najednou bum a je to ♥

Samozřejmě, že jsme měli vysněnou holčičku ale říkali jsme hlavně, aby bylo miminko zdravé.👶

Musím říct že po měsíce jsem poznala že se zadařilo test to utvrdil. Je lepší si ho dělat když to nedostanete cca 5 den to už se hezky ukázalo.

Koupila jsem ten nejobyčejnější a hezky to vyšlo dvě čárky a najednou mi došlo že budeme rodina♥

Vím že to bylo na konci března a neděle. Ten den bylo nic moc počasí. Manžílek seděl a něco řešil do práce a vůbec netušil co chci spáchat 😝 Ráda vymýšlím jak takové informace prozradit.

Vzala jsem obálku napsala iniciály manžela i s adresou jako že to přišlo poštou. Na malý papírek nalepila těhotenský test a napsala velkými slovy:
" BUDEŠ TATOU"

Šla jsem jako do kaslíku a donesla mu to až k PC. Řekla jsem:  "Koukej zapomněli jsme v pátek vybrat poštu máš tu nějaký dopis." Vůbec mu nedošlo že nemá známku 😁

Rozbalil a jeho výraz stál za to měl do breku štěstím. Koukl na mě a řekl" JÁ BUDU TATOU OPRAVDU?" Usmála jsem se a řekla " ANO BUDEŠ A TEN NEJLEPŠÍ, COPAK NEVIDÍŠ DVĚ ČÁRKY? " 

On na to " TO JSI URČITĚ DOKRESLILA " smál se 😂 Po 14 dnech jsem šla na prohlídku a donesla ultrazvuk jako důkaz v tu chvíli nám už doopravdy došlo že budem rodiče♥


13 komentářů:

  1. Romčo, krásně jsi překvapila manžela. A k miminku moc gratuluji. D.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásné! :) Moc gratuluji, že se to i po tolika nezdarech povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné, Romi, moc ti gratuluju... je to prostě radost, přeju ti, aby si byla šťastná, spokojená a miminko aby se vyvíjelo dobře a dařilo se vám... těším se, až bude článek jak jsi to oznámila rodině... manžel musel být moc rád, nadšený... kór když jste se tak těšili a plánovali... moc vám to přeju!
    Jinak - doufám, že si mě z blogu pamatuješ :-)... už jsem si tě dala do oblíbených, pokud nevadí, ráda tě budu sledovat i tady... a snad i ty mě... můj nový blog - https://souhvezdi-raka.blogspot.com/ :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné! :) Moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek, krásně prozrazeno manželovi a gratuluju, že se povedlo ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásné! Moc vám to přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je krásný. Skvělý, že vám to vyšlo takhle rychle. Kamarádka se pokouší o mimi už přes dva roky. Řekla jsi to manželovi vcelku originálně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, to je hezký. :)) To je pak obrovské štěstí, když se to podaří. A také ráda vymýšlím taková překvapení. :))
    Doufám, že také někdy budu moci mému budoucímu partnerovi s radostí oznámit, že bude táta. :)) A pak rodině, přátelům.. jee, už aby to bylo. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký příběh a čtení. Psychika je potvora a umí dělat divy, jen co je pravda. Ale to překvapení pro manžela bylo originální ;)

    OdpovědětVymazat
  10. To je moc krásný, moc vám to přeju ♥ Hlavně aby byla maličká v pořádku ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásne. My sme pri prvom tiež mali taký problém. Rok a pol sme sa snažili a keď som už išla k dr tak mi povedal doktor že som v 3 mesiaci. A od vtedy už mám 4 chalanov a momentálne čakáme 5 bábo ktoré má byť dievčatko :)

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo, to je moc pěkný nápad, jak to oznámit. Snad si ho zapamatuji do budoucna. :)

    OdpovědětVymazat