čtvrtek 22. října 2020

Nákupy pro Elenku ♥

 Jak víte buď z televize, rádia či internetu ode dneška se zavřelo plno krámků. Tudíž jsme museli včera na poslední chvílí jet dokoupit věci pro malou + věci do porodnice.

Opět jsem vyzvedávala balík a opět jsem objevila pár kousku co jsem malé musela vzít ♥

Bundička je na 9/12 měsíců, pyžámko 6/9 měsíců,  overálek 0/3měsíce


Po dlouhém hledání a zjišťování, kde se dá koupit výhodně, kvalitně a kde i poradí jsme se rozhodli navštívit obchod Batolátko. Dostali jsme i doporučení☺

Odkaz na webové stránky batolátko

Po dobu karantény vydávají, když si objednáte přes internet přes okenko.

Jeli jsme s mamkou přímo do kamenného obchodu(Tuchlovice), kde jsme strávili cca 2h abychom pořídili vše co mi chybí ☺ samozřejmě jsme se i kochali ☺

Měla jsem sepsaný seznam co mi vše ještě chybí + po cestě jsme se zastavili i v lékárně pro zbytek věcí.

 Pár věcí co můj nákup obsahoval:
vložky do porodnice, síťované kalhotky do porodnice (5ks za 65kč) ochraná vložka na madraci (175kč), líh na pupík, aviril, sudocrem, kojící podprsenky (1ks za 130kč),polštářek do mikrovlnky na bříško, žinky (3ks 75kč) věci pro koupání ve vaničce, avent lahvičky sada proti kolice, atd.

Fotky z focení budou snad do konce listopadu a pokojíček budeme dodělávat další týden s tím že mi postupně chodí věci + čekám na sadu do postýlky a samolepky ♥

Fotky, vše co jsem pořídila jsem nevypisovala.











14 komentářů:

  1. To oblečení je hrozně roztomilé ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné oblečení, jak pro princeznu *-* Ale máš pravdu, včera to vyhlásili dost pozdě, takže jsem musela také ještě honem do obchodu a bylo v něm akorát boží dopuštění :/

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělé, že jsi nákupy stihla na poslední chvíli. Teď už se můžeš jen těšit do porodnice :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě, že jste to všechno stihly koupit před. Miminko nepočká, až se obchody otevřou :D
    Teď už jsi určitě víc v pohodě, že máš všechno nakoupené a připravené, viď? :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám jsem, že jsem ani nevěděla, co všechno člověk do porodnice potřebuje! Ať vám to všechno klape jako po másle ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, přípravy v plném proudu!
    Romčo, dávej na sebe pozor a opatruj se!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. To zavření krámů udělala čáru přes rozpočet snad každému, tyhle nákupy honem honem musely mýt jedině stresující, místo aby to byla radost vybírat vše pečlivě a pomalu s láskou, jak to má být. Je ale super, že někde vydávají přes okénko.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak aspoň, že jsi ještě stihla vše nakoupit! :) Přeji, ať vše dopadne dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je dobře, že jste stihli koupit věci, které potřebuješ. :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásný nákup, páni, koukám kolik jsi toho nakoupila, na tvém místě bych taky nešetřila a nakoupila toho spoustu pro mimi ♥ ten overal je roztomily

    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  11. Ty dětské věci jsou tak roztomilé! :) Jsem ráda, že jsi stihla ještě věci dokoupit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Musí to být hrozné, tyhle přípravy v režimu, v jakém se nacházíme... Má nejlepší kamarádka je těsně před porodem a toho stresu teď, ach jo. Ale je super, že jsi stihla koupit vše potřebné, ty oblečky jsou moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  13. Věci jsou krásné, jistě budou Elence slušet. Teď hlavě, aby šlo i přes situaci vše v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, tolik věcí... člověk si to vlastně ani neuvědomí, co všechno potřebuje... hlavní je, že sis stihla všechno ještě dokoupit ♥ snad bude všechno v pořádku... tyhle nákupy v takovém omezeném stavu jsou složité :-/
    Já se bojím, až někdy tohle budu řešit já, jak to zvládnu :-D vůbec nemám ponětí co potřebuju do porodnice a tak... ale snad na to pak přijdu a budu připravená jako ty 😊

    OdpovědětVymazat