pátek 30. října 2020

Halloween 2020

 Letos díky tomu co se děje se nezúčastním žádné akce a ani u nás se nic neděje většinou se dělala akce pro děti. Měli převleky soutěže a poté odvážná stezka. Není to sice náš svátek ale mám ho ráda a sama ráda miluji kostými viz fotky níže.

Už od začátku října mám na okně keramické dýně na svíčky a pálím do dušiček pěkná ozdoba :) Každoročně dlabeme dýně :) na okrasu. Nejsem tak šikovná jako někteří ale snažím se ☺

Původ svátku : zdroj wiki

Zvyky Halloweenu se rozvinuly v Irsku na základě zvyků oslavy svátku Všech svatých, který byl přenesen do Irska z Říma. Opírají se o původně židovskou tradici slavení svátků již od předchozího večera, neboť Židé počítali začátek dne již předchozím západem slunce. Vystěhovalci zvyk přenesli v 19. století do USA, kde se všeobecně rozšířil, a odtud ho s expanzí americké kultury přejímaly další země.

Fotky mých kostýmu ♥

A CO VY A KOSTÝMY?

Karkůlka


Harley

Liška


Pirátky (jsem ta tmavovlasa)




3 komentáře:

  1. Halloween často slavím strašidelnou knihou nebo filmem. :D Ještě, co je typické, tak je vyřezávání dýně a každý rok je čím dál lepší. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nikdy takhle Halloween neřešila, nikdy jsem neměla nějaké kostýmy... ale dýně, svíčky, to je prostě klasika 😊 bez které se neobejdu :-) a k tomu nějaké strašidelné filmy, horory...
    Tvoje kostýmy si pamatuju 😊 parádní ♥😊

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsme byly se ségrou menší, dlabaly jsme s babičkou dýně, bylo to super :)
    Na koních jsme mívali přehlídku kostýmů a poté stezku odvahy :) bylo to moc fajn
    Leník

    OdpovědětVymazat