středa 4. listopadu 2020

Nový mazlíček do rodiny ♥

 Je to již měsíc co jsme přišli o našeho milovaného mazlíčka Timmtima jednalo se o zakrslého králíčka. Byl s námi 8 let a zemřel na stáří. Provázel nás náš celý vztah byl to vlastně dárek ode mě pro mého manžela. Nikdy neměl svého osobního mazlíčka. V období dětství a dospívání to neměl lehké (rodina poté zdravotní komplikace) ale spolu jsme to úspěšně zvládli ♥

Po ztrátě mazlíčka byl manžel rozhodnut že již jiného nechce. Byli jsme velice smutní a dost nám tu chyběl. Jak víte máme doma malou zoo ☺ jsme velcí milovníci zvířat v dalším článku vám je představím ☺

Po týdnu jsme jeli nakupovat. Když jsme platili říká " Naproti je zverimex já se tam jen juknu podívat"

 ☺ Jak myslíte, že to dopadlo no samozřejmě tam měli králíčka, který byl kopii toho našeho a byla to láska na první pohled. Musím říct že většinou bereme od chovatelů zvířátka poprvé ze zverimexu.

Náš nový mazel se jmenuje Andy po koupi mu nebyli ani 3 měsíce a nebylo rozeznat pohlaví. Teď je to kluk jako buk po návštěvě veterináře☺ Je velice mazlivý a společenský lidé si ho chovali ve zverimexu. Není náročný skoro vše co mu dáme mu chutná(mrkev, jablko, okurka aj.) 

Je znát že je vděčný, že jsme si ho vzali ♥



S Miou jsou parťáci ♥

6 komentářů:

  1. To je krásný králíček ♥ Určitě vám bude dělat samou radost! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ten je moc krásný. Já bych si ráda pořídila pejska, ale rodiče nechtějí, tak až budu bydlet ve svém no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, ten je nádherný :) také máme králíčka, jmenuje se Karel a jsou mu 4 roky :) je to náš miláček <3 těším se na příští článek o tvých mazlíčcích :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc hezky. :) Já mám mazlíka betu bojovnici, Eduarda III. a je strašně rozmazlený. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krásný ♥ já jsem měla taky králíčka, cca 7-8 let, než umřel stářím jako ten váš... ale zatím jsem si nového nepořizovala... tak třeba někdy... snad :-) A ten váš je opravdu nádherný ♥ ať se Andymu daří a je u vás stále tak spokojený :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Musela být sranda pozorovat kočku, jak si zvyká na nového obyvatele bytu :-D

    OdpovědětVymazat