neděle 21. března 2021

Výhra v soutěži

 Musím se pochlubit i vám cca před měsícem jsem vyhrála v tipovací soutěži na FB.

Celkem se vybírali 3 a ja byla mezi nimi :) A co že jsme vyhrála no přece sadu nádobí Tefal. Již jsem informovala a zaslala adresu o zaslání.

Už se těším nejlepší na tom je to, že jsem si nedávno stěžovala, že bych potřebovala nové nádobí xD

 Dne 17.3.2021 mi po měsíci dorazila moje první výhra ze soutěže z Fb, kde jsem byla vylosovaná na 3 místě. A toto mi přišlo přes českou poštu  :)





11 komentářů:

  1. Jejda to ti závidím! Taky bych chtěla nové nádobí, ale zatím nejsou děti tak není potřeba :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je parádní, moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju, nádobí vypadá skvěle a trošku ti ho závidím :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. A já si vždycky říkala, jestli ty soutěže na fb jsou opravdu skutečné a zda opravdu někdo vyhraje :-D Tak to moc gratuluji a závidím! :-D Já ještě nikdy nic nevyhrála, tak třeba se mi taky jednou poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je úžasné! Nádobí se vždycky hodí. Veliká gratulace :) ohledně čeho to byla soutěž?
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, tak to je super! Velká gratulace! :) Já už párkrát něco vyhrála, ale většinou to byly jen nějaké drobnosti :) Jenom jednou jsem vyhrála něco cennějšího :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Jee, tak to je super, taky se mi občas poštěstilo něco vyhrát a vždy byla radost velká! Gratuluji, myslím si, že hrnce Tefal jsou kvalitní a jistě je využiješ!
    Tomu se říká zákon přitažlivosti v praxi!

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělý, gratuluji k výhře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. WOW! Moc gratuluju, mně se zatím nepodařilo nikdy v nějaké takové soutěži vyhrát, takže si měl vážně štěstí, je to paráda! Navíc hrnce? Taková fajn sada? To se vždycky hodí ♥ musela si mít velkou radost :) dost dobrá praktická výhra! 💚

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo tak to já nikdy nic nevyhrála tak to gratuluji to je skvělé a věřím, že Tefal je moc dobrá značka tak bude dělat jen radost ♥

    OdpovědětVymazat