neděle 28. března 2021

Změna vzhledu stránky a dobré skutky

Ahoj jak jste si mohli všimnout měla jsem trochu času a předělala jsem znova vzhled stránky :)
Jsem milovnice modré barvy a též miluji obraz, který jsem nechala namalovat manželovi k Valentýnu a tak jsem to dala dohromady a vzniklo toto ♥ 

Za mě spokojenost " změna je život"

Další věc se kterou bych se chtěla pochlubit je ta že jsme udělali hned dva dobré skutky.

↓↓↓↓

První : přispěli jsme peněžní částkou Zoo Dvůr Králové na krmení " POZVI ZVÍŘE NA OBĚD" odkaz 

(fenek, hrošík, opička, kočkodan, krokodýl, surikaty)


Druhý: darovali jsme elektroniku rodině, která neměla k dispozici na online výuku pro děti. Jedná se maminku samoživitelku, která má dvě holčičky. O mamince jsme se dozvěděli od táty z práce.
Darovali jsme věci, které jsou starší a opotřebené ale funkční a již je nepoužíváme (noťas s vybavením, 2x sluchátka, bedýnky, Asus telefon s krytem a nabíječkou, chytré hodinky)

Paní nám moc děkovala po telefonu až mi s toho bylo do pláče ♥


Jaký jste vy udělali dobrý skutek?

3 komentáře:

  1. Mně se nový vzhled tvého blogu moc líbí, také jsem milovnice modré, takže mě takový změna potěšila :-) navíc ten obrázek je moc krásný, celkově se ti to povedlo, ladí to tady hezky!
    Co se týká dobrých skutků, tak o možnosti pomoct nějaké ZOO jsem slyšela, chystám se také přispět... přijde mi to jako dobrá možnost jak pomoct!
    A co se týká toho druhého dobrého skutku tak to je opravdu moc hezké! Jste moc hodní, věřím, že to paní moc potěšilo, protože v této době, kdy je vše postaveno hlavně na distanční online výuce je taková elektronika opravdu potřeba... jste skvělí!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký design :)
    To je od Vás krásné! Velký palec nahoru :) jste skvělí
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. Nový vzhled je moc hezký. Též mám hodně ráda modrou, ale nakonec to u mě na blogu vyhrála černá. :D
    Jinak jste skvělí ohledně dobrých skutků. :)

    OdpovědětVymazat