pátek 2. dubna 2021

BB krém Larens

 Ahoj,

dnes bych vám ráda představila tento BB krém, ktery jsem otestovala u sve ségry která s kosnetikou pracuje. Cena je trochu větší ale s mojí problematickou pletí fakt super. 

Rano si vyčistíte obličej a poté nanesete. Krém ma davkování pumpickou stačí jednou zmáčknout a dany obsah roznést na obličej úplně stačí. Krém nevysušuje dobře se střeba a krásně voní 😁👍 navic slouží jako ochrana pleti a vypada to jako byste meli make-up. 

Je na přírodní bazy tudíž ta cena odpovídá dany BB krém ma dva odstíny světly a tmavý. Zvolila jsem světlý a na leto pri opaleni doobjednam tmavý 🙂 

Jako novopečená maminka nemam pro sebe  moc času tudiž tento krém je pro me ideál mohu nanášet rukama či hubičkou. Suprově se roztírá.




Foceno v koupelně 


Foceno na denním světle 



2 komentáře:

  1. Abych se přiznala, s BB krémy nemám žádné extra pozitivní zkušenosti. Dřív, když jsem ještě měla blog o kosmetice, tak jsem taky nějaké BB krémy měla a testovala a nikdy mi nesedly. Každopádně musím uznat, že tento vypadá skvěle a tobě mimořádně sluší. Ten rozdíl přes a po je opravdu hodně viditelný - krásně ti sjednotil pleť a zakryl drobné nedokonalosti. Fakt super. A na poslední fotce ti to moc sluší :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. BB krém jsem dříve používala, ale docela mi dělal neplechu na pleti, tak jsem přesedlala na obyčejný lehký make-up... minulý rok jsem zase začala zkoušet BB a nevím... mám na to dost rozporuplné názory :D ale ten co recenzuješ vypadá moc hezky, i to balení se mi líbí :) kouknu se po něm a třeba pořídím a vyzkouším, hezky ti na pleti sedí, ani nejde poznat, že na sobě něco máš, sluší ti to! 🙂💖

    OdpovědětVymazat