neděle 4. dubna 2021

5.4.2021

 VESELÉ VELIKONOCE VŠEM



Mám Velikonoce moc ráda ale s tím co se vše teď poslední dobou děje tak jsem si lehce jen vyzdobila okna pár vajíček bude na stole a když malá bude hodná tak upeču ♥
Stejnak u nás se moc nejí a koledníkům otvírat ani nebudeme max rodině. A ty budou mít panáka jagermeistera ♥ a synovec kornoutek (zajíček) se sladkostmi.

Dnes začneme dávat Elence příkrmy (zeleninové) držte palce dodám později fotky popřípadě video ♥

Vtipná koleda + aktuální situace obrázek:

 Veselého zajíčka,
ať je svižná metlička.
hodně pestrých vajíček,
zmalovaných zadniček
pro krásu a pro zdraví,
jak tradice vypraví.



11 komentářů:

  1. Také ti přeji krásný zbytek velikonočního pondělí, u nás také koledníci nechodí...

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké přání :) Tak snad budou příkrmy chutnat :) Jinak já jsem dostala od rodičů čokoládového zajíčka lindt, jsem zvědavá, jak dlouho vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně i tobě přeji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Snad jste si i v této docela omezené době Velikonoce s rodinou užili 🙂
    A doufám, že Elence příkrmy budou chutnat a bude hezky papat 💖

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel už jsem nestihla popřát hezké Velikonoce :/ snad jste si je užili :)
    Také mě mrzí, že je stále stejná situace, jako před rokem :(... Vyzdobili jsme si byt, takže aspoň pro sebe jsme si to udělali hezké, když nikdo nemohl přijít.
    Držím palce, ať Elence příkrmy chutnají :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  6. Tak snad jste si Velikonoce užili :)

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že jste si Velikonoce užili :) Já je už druhým rokem neslavím a musím říct, že mi příliš nechybí.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  8. Super obrázek :D
    Opožděně také přeji veselé Velikonoce, snad se vydařily. Já jsem letos zdobila docela hodně vajec.
    Tak ať příkrmy chutnají.
    P.S. super obrázek v záhlaví

    OdpovědětVymazat
  9. Opožděně také krásné Velikonoce ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ten obrázek je boží :D a přiznám se, že znám jen jednu básničku, takže tohle je super tip :) Opožděně krásné velikonoce ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat