úterý 13. dubna 2021

Soutěž o bezdrátová ....

Rozhodla jsem se pro vás uskutečnit soutěž v této nelehké době. Já sama soutěže miluji a ještě ráda vyhrávám. Doufám že se vás zúčastní co nejvíce. Pokud bude mít toto úspěch budou i další ☺ 
Držím palce ♥

Soutěž o bezdrátová sluchátka (růžová) a tkaničky Marvel


Podmínky a informace: 

  • mít webovou stránku
  • odpovědět na soutěžní otázku
  • bydlet v ČR
  • souhlasit o zaslání ceny zásilkovou
  • zveřejnit na své stránce článek o výhře
  • pouze jeden komentář
  • do komentáře uveďte : /správnou odpověď na soutěžní otázku /webovou stránku/ email
  • losování bude náhodné
  • sluchátka podporují pouze android 
  • soutěž probíhá dokud ji nestopnu 

V kolika letech jsem začala psát na první webovou stránku???
(odpověď naleznete na stránce ♥)


6 komentářů:

  1. Super soutěž, moc ráda se zúčastním :)
    Píšeš od 11 let. :)
    Webová stránka: https://ranc-u-breyeru.blogspot.com/?m=1
    Email: Leni.Ried@seznam.cz
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :)
    Je fajn, že pořádáš soutěž...
    Ty ty sluchátka nechceš? :)
    Nevím, zda se zapojit, nebo nechat prostor pro jiné :D
    Ale tak...

    Odpověď: Píšeš od svých 11 let, byla jsi ale na blog.cz dřív (stejně jako já)
    http://novinky-simic.blogspot.com/
    krajsim@seznam.cz

    A jinak ses mě na mém blogu ptala, zda si mě můžeš přidat do oblíbených blogů ... určitě můžeš, budu ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělé, moc pěkné, že si takhle vytvořila soutěž :-) Ráda se zkusím zapojit!
    Odpověď na soutěžní otázku je - píšeš od 11 let :-), podobně jako já ♥
    https://souhvezdi-raka.blogspot.com/
    zivotnahorskedraze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Začala jsi v 11 letech cca.
    http://az-budu-velka.blogspot.com
    lucie.peslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně taková sluchátka potřebuju, a růžovou miluju. :D Akorát koukám, že píšeš, že podporují jen android, ale na krabičce je i iOS. Tak kdyby byly na iPhone, hodily by se mi. :D :D A když ne, tak sestře na android určitě ano. :D
    Každopádně... já blog začala psát ve 12 letech, tuším.. Teď už je to tedy skoro 16 let, co něco tvořím. :)) Jen jsem těch blogů vystřídala několik. :)) A přesně jako ty, na blogspot jsem přešla z důvodu skončení blogu. :))
    A odpověď na tvou otázku, ty píšeš od 11 let. :))
    má stránka: http://amour-bonheur-sante.blogspot.com/
    můj email: Michaela-duchonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Soutěž skončena dnes 17.7.2021 výherce bude kontaktován a článek bude vydán ♥

    OdpovědětVymazat