úterý 13. dubna 2021

Nákup pilulka

 Tim že máme  benegit plus od manžela z práce tak můžete objednávat ze stránek pilulka.cz zde mají plno věcí.

Nakoupila jsem hodne malé(plenky, nosní kapky, dudliky aj.) něco jsem si vzala i pro se drogerii pozdeji dodam recenze na dané produkty, též  jsem doplnila lékárničku.










6 komentářů:

  1. Páni, takových věcí. Já teď nosím paralen všude sebou, trochu mě zlobí zub, tak vždy pro jistotu kdyby náhodou :D A ten kávový peeling vypadá skvěle. Kamarádka mi dělala jeden homemade a naprosto jsem si ho zamilovala.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to je věcí! Ale je super, že máte benefity, touto formou je super kupovat věci.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že sis toho nakoupila hodně :) Hlavně ať jsi s produkty spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně jsi toho nakoupila. Takové benefity jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  5. S pilulka.cz nemám zkušenosti a neznám ji, ale je super, že jsi mohla takto doplnit zásoby a pořídit i něco malé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Pilulce ráda nakupuju, mají tam velký výběr a dobré ceny, zrovna nedávno jsem si objednávala sójová mléka a nějaké kosmetické nezbytnosti :-) ty si pořídila fajn produkty, i pro malou a je paráda, že můžete takhle formou benefitů nakupovat :-)

    OdpovědětVymazat