úterý 20. dubna 2021

Recenze Larens kosmetika Dermo Face Cream 50ml

 Tímto bych vám ráda představila přírodní kosmetiku o které jsem se dozvěděla díky své sestře.

Je kosmetička a tyto přípravky používá již mám vyzkoušené pár z nich a můžu vřele doporučit.

Na internetu je naleznete na plno stránkách já odebírám od ségry.

Tento krém používám na zarudlá a suchá místa u nosu. Používám pravidelně a takzvaný ekzém mizí. Samozřejmě též musím hodně promazávat daná místa olejem.

Olej a následně jsem vzala na testování od nich BB krém recenze dodám později.

Mám to o dost lepší :) a stačí trošku jen na postižené místo a voalá mám po problému.

Cenově není přístupný vše ale jsem ráda že mi pomáhá ♥

Více info o tomto krému co vše obsahuje naleznete zde




3 komentáře:

  1. O krému si ráda něco načtu a možná i pořídím, vypadá moc dobře, suchá a zarudlá místa mě občas také trápí, takže bych ho mohla vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O značce slyším poprvé. Vypadá to jako super produkt :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  3. O této značce slyším úplně poprvé. Ale je super, že funguje. :)

    OdpovědětVymazat