úterý 25. května 2021

Další výhra 21.3.2021

Tak 21.3 jsem se dozvěděla, že  jsem opět vyhrála a to v soutěži na FB,  kde se zúčastnilo 605 lidi. Co můžu říci mám obrovskou radost.  To už je letos po 2 🙂 nejdřív hrnce a teď toto.
 
Jedna se o stranku www.humitics.cz
Tato firma vyrábí prirodni a organickou vegan kosmetiku, bez přidaných škodlivyn a netestuji na zvířátech.
Zde mate fotku a info o co jsem hrála a jak mi to bylo oznámeno.

Samozřejmě až dorazi vyhra bude recenze a fotky 😉😁

5 komentářů:

  1. Týjo, to máš kliku. No velká gratulace :) Já už dlouho nic nevyhrála, ale přiznám se, že se teď do soutěží ani moc nezapojuju :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, já nikdy nevyhrála, ani v tombole snad :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasné :)! Obrovská gratulace. WOW, přes 600 účastníků :O!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju! Já fakt nemám kliku, zatím jsem nic nevyhrála :-D ale tobě moc gratuluju :-) užij si svoji výhru, snad tvé pleti sedne ❤

    OdpovědětVymazat
  5. To máš pěknou kliku. Gratuluji. :)

    OdpovědětVymazat