úterý 18. května 2021

Předčasný dáreček

 Nečekaný dárek jsem dostala v březnu předčasně k narozeninám. Úplně mi to vyrazilo dech a cože to??

Samsung galaxy A52 ktery vyšel před týdnem. 


Můj milovaný manžel mi vzal fialový pastelovy (prý jako Thanos barva) 🤣😂a ještě pak se dokoupí kryt lepší a sklicko. Tím že je nový tak ještě nemají naskladněno.

Zatím jeden den odzkoušeno a paráda neda se to vůbec srovnat s predchozim samsung galaxy A8 2018 🤣👍

Tady mate foto telefonu a cele mojí nové sady samsung 😍 co rict byla jsem letos hodná a mám  zlatého muže 😘❤👍


 Samsung A52, hodinky samsung galaxy watch 2 a sluchatka buds life ❤😁


3 komentáře:

  1. Je krásný, moc gratuluji a přeji vše nej k narozeninám! :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barvička vypadá suprově.
    Taky jsem byla hodná a dostala nějaký dárek jen tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásný dáreček ♥ musela si mít velkou radost... dodatečně ještě přeji všechno nejlepší k narozeninám, snad sis je užila! Jinak telefon má dokonalou barvu... je fakt nádherný :-) a i ty hodinky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat