úterý 11. května 2021

Jak to pokračovalo"porod" část druhá

 Po nastěhování do pokoje me čekali prohlídky, kdy mi davali na bříško 30 min ozvy, aby věděli co mimčo. Samozřejmě při nastupu mi davali čipky na vyvolání porodu z důvodu  vysokého tlaku. 

Též jsem byla jen na minimalni stravě kvůli porodu. Bylo mi řečeno, že pokud v úterý nic tak středa to už bude. Nakonec do mě nasoukali 2,5 čípku na vyvolání porodu a porad jsem chodila na kontroly navíc mi dali kapačku s cukrem, aby mala byla aktivní 🤣

Konečně ve středu cca kolem 8h mě vyšetřili (odešla zatka i plodova voda) a řekli že tělo již je připravené na porod dali mi klistýr na pročištění. 

Potom mě dali do horke vany, aby se rozjeli porodní bolesti jak na potvoru trpím  na křížové bolesti takže des. Cca po 1h jsem pak byla na křesle opět s kapackou, kde jsem i rodila cca 2h až na bolesti zad to šlo. 

Poté v 11:10 přišla na svět  Elenka. Bez podpory mého manžela by to nešlo moc mu děkuji.

Po otření mi ji položili k prsu, aby se pomalu rozjela tvorba mléka (trva az 4 dny) poté musíte  pravidelně  přikládat i kdyz nic nemáte. Super personal a vše.

Poté jsme se seznamovali s potřeby miminka co a jak. Tež vždy po kojeni se vážila a zapisovalo se to pak to rozhodovalo zda nas pustí  domů. My to měli jen tak tak. Každe ráno byla vizita na mě a pak mimčo. 

V sobotu nás pustili a v pondělí jsme  již měli první cestu  k dětské doktorce.

Ten pocit, kdyz jsem ji uviděla se nedá popsat je to náš miláček ❤😍 

Je to masakr jak to letí ted v dubnu ji bylo 5 měsíců. 





4 komentáře:

  1. Je úžasná <3 díky moc za zprostředkování pocitů z porodnice :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. No někdy je lepší, když člověk neví, co ho čeká :D Ale moc hezký psaní :) Hlavně, že vám všechno dobře dopadlo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc pěkně napsané. :) Člověk by ani neřekl, jak to všechno utíká. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, je nádherná.
    Ten čas letí jak voda, já to říkám furt.

    OdpovědětVymazat