úterý 4. ledna 2022

Vánoční dárečky 2021

Šťastný nový rok 2022 přejeme celá rodina👋🥳🎉🎆🎇✨

Letos byla nejhodnější Elenka. Dostala plno dobrutek, drogerie a také plno hraček velký medvěd a jednorožec 🤩👶 

Ja dostala plno super věci oblečení, drogerie, losy, oříšky aj.
( společné darky) bojler a nova televizi do obýváku ale ty nejhlavnější dárky zde s fotkou 🤩

Největší radost Elenky toto 👶😍🤩
Křeslo 
 Její vlastni auto, synovec mato samé je 3 dílné i pro cetsi děti. Kdyz je hezky tak berem ven 

Toto od milovaného manžela
Nový zasnubní prsten a přívěsek s iniciály Elenky a obrazkem nádhera 😍
 (o předchozí prste jsem přišla)
 
Toto od rodicu jdu již 5.1.2022 držte mi palce moc se těším již od té e samé co mám obočí 🤩😍
 
Takto mám obočí 

A CO VY A DÁRKY???

2 komentáře:

  1. I vám přeji krásný nový rok :). To křesílko je roztomilé :D :) Moc hezký přívěšek. Já dostala knížky, ingredience na pečení apod. Více jsem se rozepsala na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejnou hvězdu na stromečku :) Doufám, že jste si Vánoce pořádně užili <3 Jsem zvědavá, jak ti dopadly ty linky! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat