čtvrtek 5. května 2022

Zdravím po dlouhé době

 Tak jsem si našla chvíli, kdy jsem se mohla ozvat. To víte malá mě moc nenechá :) vše musí vidět a asistovat 😃 

Novinky?

Mala už ťape s naší pomocí za ruku či při chodítku. Pro nás to je velky uspěch 👧
Dále máme 4 zoubky. a byli jsme na očkování klíštěte.

Mě se povedlo mít uraz nohy takže jsem byla 1,1 měsíce mimo dění (vyhozený malíček a přetrhané vazy na noze) 😕
Teď musíme s malou vše dohnat doktory a kroužky.

Též jsme se dozveděli na elergoloii nemilou zpravu 😓 Elča ma alergii na psi a kočky.

Elenka byla poprvé u zubaře, plavat, jela na říkolce a na pálení čarodejnic. Ze všeho byla velice nadšená a nebála se.

Také jsme se zúčastnili majového focení 😊 fotky budou déle.

Co nás čeká??
Majový jarmark na který se chystáme s kamarádkou a malou.

Dětský festival, dětský den od práce, dovolená.

Celá rodina jsme pozvaný na svatbu dále oslavu narozenin a tatínek bude slavit 30 

Já budu stat modelam na permanetní makeup rty už mám i vybranou barvu držte palce ať vše dopadne dobře dodám fotky později.




fotky linek 

5 komentářů:

  1. Ta pěkně vyrostla. :) Mě od srpna bude čekat malý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Malá je úžasná, roste jako z vody! :) Na permanentní make-up jsem moc zvědavá a určitě držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad už jsi fit :-) Já chodím zase na prodlužování řas a miluji to. Snad ti tohle dobře dopadne, bude ti to slušet. Koukám, že s malou vás toho čeká docela dost, tak si užívejte :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda té alergie :( ale hlavu nahoru! Já měla alergii na koně a přesto jsem k nim jezdila - láska je láska a alergie se zázračně vytratila! Moc se těším na fotky :) Jaké kroužky navštěvujete?

    OdpovědětVymazat