středa 11. května 2022

Permanentní makeup rty

Dnes jsem strávila půl dne na tetováním. Byla jsem vybraná jako modelka. 
Tím že už mám za sebou obočí a linky tak jsem si řekla proč ne rty.
Jsem velice ráda že jsem byla vybraná.

Jak probíhal dnešní den??
Jela jsem do salónu. Samozřejmě před samotným procesem jsem byla informovana co v daný den před tetováním nemohu a pote i jak pečovat po dobu 7 dni a info ohledně korekce a vše.
Barvu jsem též vybírala dopředu. 
Celkem to trvalo 3h. 1h nákres rtů se schválením, 1h horní ret a 1h dolni ret vždy se dělala pulka.

Nebylo to bolestivé jen nepříjemné pač každý jsme jiný a jinak to chytá na kůži. Já jak na smůlu trpím na modřinky takže nejen že to mám nateklé což je běžné ale i s modřinky.🙁
Barva rtíku se ještě bude měnit pořádně bude znát po zahojení.

Dnes a zitra čistí alkohol otírat na rty nejlepší desinfekce mám slivovici 😁
Další dny mám speciální masticku na mazání.
Po dobu 7 dnu nesmi přijít do kontaktu s vodou tudíž piju brčkem 😅 též se mam vyhýbat opalování 😜

 Další korekce je možná za 2 měsíce tak uvidime zda bude potřeba.

Ja jsem velice spokojená a doporučuji jak se říká pro krásu se trpí 🙃

3 komentáře:

  1. Musím říci, že se mi to moc líbí. :) Máš to moc hezky a pořád to vypadá přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  2. Výsledek vypadá moc dobře, ale já se hrozně bojím jehel, takže u mě asi nepřipadá v úvahu :D

    OdpovědětVymazat