pátek 24. června 2022

Co se událo a co nás čeká

Novinka?? Rozhodla jsem se dělat Avon Lady a moc mě to baví. Jsem si svoji paní nejdříve to bylo jen v rodinném kruhu teď už i známí. 
Kdybys měla zájem pošlu online katalog.  Objednavka na 1000kč dareček a zasilkovna či balikovna zdarma 👋

Dnes 18.6 jsme se zúčastnili bezva festivalu v Litoměřicích. Lisky jsme meli uz od března malá to dostala jako darek k svátku. Účinkující Štísko a Poupěnka. Neco stihla nez usla.🤣 bylo hezje že to bylo rozdelens do 3 sekci podle věku dětí. My zustali v hraci zoně, kde bylo podium s Bobíkem a okolo stanys hraco žonou jako barbii, fischer price aj. Moc jsne si to užili bylo to na cely den.

Další den pokračoval v dichu cestovním zúčastili jsme se dnu dětí u dědy v praci. Plnili jsme i úkoly😆 Pěna se též líbila 

6 komentářů:

  1. To je už je tak velká? :O ♥ Avon dělá moje kolegyně, tak si objednávám přes ní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. přeji, ať se s Avonem daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Elenka roste jako z vody. Je krásná :) Ať se ti u firmy daří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak držím palce, ať se s Avonem daří a pořádně se rozjede :)
    A koukám, že malá opravdu roste a je tak spokojená na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  5. Avon objednávám od mamky, nejvíc se mi líbí ty jejich vůně :) Každopádně držím palečky ať se ti daří :))

    OdpovědětVymazat