pátek 9. června 2023

Razantní změna si žádá velká rozhodnutí!?

Ahoj,
moc se všem omlouvám za svojí nepřítomnost. Dost se toho událo, když už máte svojí rodinu s dítětem moc času nezbývá. Volné chvíle trávím s rodinou jak nejvíce mohu, nikdy nevíte co se může stát. 
Pokusím se opět rozjet svoji stránku. Ne vždy tu budu ale pokusím se aspoň jednou týdně dat nějaký příspěvek ať ze života matky či z mých aktivit jako je Avon.💄

Proč až teď? No událo se dost špatného i dobrého. Nejlepší je začínat dobrou.

1. Jsem dvojnásobná tetka už od loňského roku září. Když ji člověk hlídá hned je nějak líp. Ne já druhé určitě ne.🤱👶
2. Letos jsme byli na svatbě, kterou jsme si moc užili.
3. Pokud vše bude ok. Tak doktoři přislíbili lepší zítřky ohledně zdravotní léčby mého muže.
4. Do naší party přibydou nové dva přírůstky 👶 jedno v červenci a druhé v listopadu.
5. Sheinomanie🛍👜👠💍 též jsem tomu propadla ať že nakupuji dceři nebo sobě. Můj poslední úlovek příčesky.


Teď ty horší.😔
- zjištění že moje pracovní místo již není💣
- zhoršení stavu jednoho z členů rodin
-ztráta milovaného Badyho🐕
- můj zdravotní stav co jsem se dnes dozvěděla od doktorky dle krve a musím říct velký špatný

Po dnešní zjištění jsem otočila o 180° nic jiného nezbývá pokud tu chci být co nejdéle. Změna životosprávy a to zejména jídelníček a pohyb. Začnu tím, že jsem omezila sladké a slané jídlo či nápoje potom pečivo bílé jogurty. Snažím se víc jist a menší porce a vodu. Když dostanu hlad tak piju samozřejmě vodu.
Dále každý večer kdyz už malá zabere budu chodit běhat indiánský běh. Jedna se druh běhu, kdy začínáte jako začátečník a nechcete si přivodit infarkt.

Děkuji za přečtení popřípadě podporu.

2 komentáře:

  1. posílám hodně sil a pozitivní energie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že jsi zpět! :) <3 Chodila jsem sem pravidelně a čekala na nový článek :). Mrzí mě, že máš starosti :( posílám sílu!!! <3

    OdpovědětVymazat